ZÁKAZNÍCKE CENTRÁ
ZÁKAZNÍCKE CENTRUM TRENČÍN
Kožušnícka 4, 911 05 Trenčín
OTVORENÉ OD 4.4.2022
Pondelok 8:00 – 15:00
Utorok Nestránkový deň
Streda 8:00 – 16:30
Štvrtok Nestránkový deň
Piatok 8:00 – 14:00
ZÁKAZNÍCKE CENTRUM NOVÉ MESTO NAD VÁHOM
Malinovského 1232/16, 915 01 Nové Mesto nad Váhom - oproti OD Kaufland
OTVORENÉ OD 5.4.2022
Pondelok Nestránkový deň
Utorok 8:00 – 12:00 - 12:30 – 15:00
Streda 8:00 – 12:00 - 12:30 – 16:00
Štvrtok Nestránkový deň
Piatok Nestránkový deň
Naši pracovníci sú Vám k dispozícii v Zákazníckych centrách v Trenčíne a v Novom Meste nad Váhom,
kde Vám radi poskytnú informácie o:
- Vašej faktúre a platbách,
- stave Vašich pohľadávok,
- stave riešenia Vašej reklamácie a sťažnosti,
- stave riešenia Vašej žiadosti o vodovodnú a kanalizačnú prípojku,
- obchodných podmienkach,
- dokladoch potrebných k vybaveniu Vašich požiadaviek,
- našich produktoch, službách a cenách.
Hlavné činnosti našich Zákazníckych centier sú:
- uzatváranie zmlúv o dodávke vody z verejného vodovodu a odvádzaní odpadových vôd verejnou kanalizáciou (nový odberateľ, zmeny odberateľov),
- zmeny a doplnenie identifikačných údajov odberateľov,
- zmeny v spôsobe platby preddavkových platieb a faktúr, zmena výšky, príp. zrušenie preddavkových platieb,
- príjem hotovostných platieb, likvidácia preplatkov,
- príjem a vybavovanie reklamácií,
- informovanie o ostatných službách poskytovaných dodávateľom,
- vybavovanie žiadostí o zmenu spôsobu platby (okrem spôsobov úhrad prostredníctvom bankového inkasa a bankového prevodu)
- vybavovanie žiadostí o spôsob platby formou mesačných preddavkových platieb
- vybavovanie žiadostí o zmenu výšky mesačných preddavkových platieb
V našich Zákazníckych centrách taktiež môžete:
- nahlásiť zmenu adresy bydliska, resp. sídla spoločnosti,
- nahlásiť zmenu priezviska, resp. názvu spoločnosti,
- nahlásiť zmenu korešpondenčnej adresy,
- nahlásiť, resp. zmeniť meno a priezvisko osoby (odberateľ - fyzická osoba), ktorej má byť doručovaná korešpondencia (napr. faktúry, a pod.),
- nahlásiť stav počítadla vodomera,
- nahlásiť poruchu,
- podať reklamáciu a sťažnosť.