ZÁKAZNÍCKE CENTRÁ


ZÁKAZNÍCKE CENTRUM TRENČÍN

Kožušnícka 4, 911 05 Trenčín

OTVORENÉ OD 4.4.2022

Pondelok        8:00 – 15:00
Utorok            Nestránkový deň
Streda            8:00 – 16:30    
Štvrtok            Nestránkový deň
Piatok             8:00 – 14:00

 

ZÁKAZNÍCKE CENTRUM NOVÉ MESTO NAD VÁHOM

Malinovského 1232/16, 915 01 Nové Mesto nad Váhom - oproti OD Kaufland

OTVORENÉ OD 5.4.2022

Pondelok        Nestránkový deň
Utorok            8:00 – 12:00      -      12:30 – 15:00
Streda             8:00 – 12:00      -      12:30 – 16:00
Štvrtok            Nestránkový deň
Piatok             Nestránkový deň


Naši pracovníci sú Vám k dispozícii v Zákazníckych centrách v Trenčíne a v Novom Meste nad Váhom, 
kde Vám radi poskytnú informácie o:

  • Vašej faktúre a platbách,
  • stave Vašich pohľadávok,
  • stave riešenia Vašej reklamácie a sťažnosti,
  • stave riešenia Vašej žiadosti o vodovodnú a kanalizačnú prípojku,
  • obchodných podmienkach,
  • dokladoch potrebných k vybaveniu Vašich požiadaviek,
  • našich produktoch, službách a cenách.

Hlavné činnosti našich Zákazníckych centier sú:

  • uzatváranie zmlúv o dodávke vody z verejného vodovodu a odvádzaní odpadových vôd verejnou kanalizáciou (nový odberateľ, zmeny odberateľov),
  • zmeny a doplnenie identifikačných údajov odberateľov,
  • zmeny v spôsobe platby preddavkových platieb a faktúr, zmena výšky, príp. zrušenie preddavkových platieb,
  • príjem hotovostných platieb, likvidácia preplatkov,
  • príjem a vybavovanie reklamácií,
  • informovanie o ostatných službách poskytovaných dodávateľom,
  • vybavovanie žiadostí o zmenu spôsobu platby (okrem spôsobov úhrad prostredníctvom bankového inkasa a bankového prevodu)
  • vybavovanie žiadostí o spôsob platby formou mesačných preddavkových platieb
  • vybavovanie žiadostí o zmenu výšky mesačných preddavkových platieb

V našich Zákazníckych centrách taktiež môžete:

  • nahlásiť zmenu adresy bydliska, resp. sídla spoločnosti,
  • nahlásiť zmenu priezviska, resp. názvu spoločnosti,
  • nahlásiť zmenu korešpondenčnej adresy,
  • nahlásiť, resp. zmeniť meno a priezvisko osoby (odberateľ - fyzická osoba), ktorej má byť doručovaná korešpondencia (napr. faktúry, a pod.),
  • nahlásiť stav počítadla vodomera,
  • nahlásiť poruchu,
  • podať reklamáciu a sťažnosť.

Aktuálne odpočty


Aktuálne odstávky a poruchy


Dokumenty na stiahnutie


Prebiehajúce výkopové práce

Ochrana osobných údajov

Informácie o ochrane a spracovaní osobných údajov nájdete po kliknutí sem.

Kontaktujte nás

Ak máte akýkoľvek problém alebo otázku, alebo by ste nám len radi niečo povedali, existuje hneď niekoľko spôsobov, ako nás kontaktovať. Urobíme všetko preto, aby ste čo najrýchlejšie získali odpoveď. Stačí si len vybrať spôsob komunikácie, ktorý vám najviac vyhovuje.

Adresa

Kožušnícka 4, 911 05 Trenčín

Zákaznícka linka

0850 850 109

Email

info(zavináč)tvkas.sk

Poruchová linka

0800 115 495