AKO PODAŤ REKLAMÁCIU
Zákazník môže podať reklamáciu osobne, písomne alebo e-mailom.
Reklamácie sa riešia v súlade s Reklamačným poriadkom spoločnosti (Reklamačný poriadok na stiahnutie TU). Reklamačný poriadok sa vzťahuje na dodávku vody z verejného vodovodu a odvádzanie odpadových vôd verejnou kanalizáciou realizovaných na základe písomnej zmluvy o dodávke vody z verejného vodovodu a odvádzaní odpadových vôd verejnou kanalizáciou.
Zákazník si môže uplatniť reklamáciu jedným z nasledovných spôsobov:
- osobným podaním - zákazník predloží vyplnený a podpísaný Reklamačný protokol osobne v jednom z našich zákazníckych centier,
- písomným podaním - zákazník zašle vyplnený a podpísaný Reklamačný protokol prostredníctvom pošty na adresu dodávateľa:
TVK a.s. Trenčín
Kožušnícka 4
911 05 Trenčín - e-mailom - prostredníctvom e-mailu na adresu : reklamacie(zavináč)tvkas.sk,
kde prílohu tvorí vyplnený a podpísaný Reklamačný protokol
Naša spoločnosť Trenčianske vodárne a kanalizácie, a.s. písomne oznámi odberateľovi spôsob a postup vybavenia reklamácie v lehote do 30 dní odo dňa doručenia reklamácie na našu spoločnosť s výnimkou požiadavky na úradné preskúšanie meradla.
Kontaktné údaje
Mgr. Jaroslava Gáliková
referent pre vybavovanie reklamácií
tel: 032/6572 829
e-mail: reklamacie(zavináč)tvkas.sk