AKO PODAŤ REKLAMÁCIU


Zákazník môže podať reklamáciu osobne, písomne alebo e-mailom.

Reklamácie sa riešia v súlade s Reklamačným poriadkom spoločnosti (Reklamačný poriadok na stiahnutie TU). Reklamačný poriadok sa vzťahuje na dodávku vody z verejného vodovodu a odvádzanie odpadových vôd verejnou kanalizáciou realizovaných na základe písomnej zmluvy o dodávke vody z verejného vodovodu a odvádzaní odpadových vôd verejnou kanalizáciou.

Zákazník  si môže uplatniť reklamáciu jedným z nasledovných spôsobov:           

  1. osobným podaním -  zákazník predloží vyplnený a podpísaný Reklamačný protokol osobne v jednom z našich zákazníckych centier,
  2. písomným podaním - zákazník zašle vyplnený a podpísaný Reklamačný protokol prostredníctvom pošty na adresu dodávateľa:
    TVK a.s. Trenčín
    Kožušnícka 4
    911 05 Trenčín 
  3. e-mailom - prostredníctvom e-mailu na adresu : reklamacie@tvkas.sk
    kde prílohu tvorí vyplnený a podpísaný Reklamačný protokol

Naša spoločnosť Trenčianske vodárne a kanalizácie, a.s. písomne oznámi odberateľovi spôsob a postup vybavenia reklamácie v lehote do 30 dní odo dňa doručenia reklamácie na našu spoločnosť s výnimkou požiadavky na úradné preskúšanie meradla.

Kontaktné údaje

Mgr. Jaroslava Gáliková
referent pre vybavovanie reklamácií
tel: 032/6572 829
e-mail: reklamacie@tvkas.sk

Aktuálne odpočty


Aktuálne odstávky a poruchy


Dokumenty na stiahnutie


Prebiehajúce výkopové práce

Ochrana osobných údajov

Informácie o ochrane a spracovaní osobných údajov nájdete po kliknutí sem.

Kontaktujte nás

Ak máte akýkoľvek problém alebo otázku, alebo by ste nám len radi niečo povedali, existuje hneď niekoľko spôsobov, ako nás kontaktovať. Urobíme všetko preto, aby ste čo najrýchlejšie získali odpoveď. Stačí si len vybrať spôsob komunikácie, ktorý vám najviac vyhovuje.

Adresa

Kožušnícka 4, 911 05 Trenčín

Zákaznícka linka

0850 850 109

Poruchová linka

0800 115 495