AKO NAHLÁSIŤ PORUCHU


0800 115 495 – 24-HODINOVÁ BEZPLATNÁ PORUCHOVÁ LINKA

e-mail: dispecing@tvkas.sk


Pracovníci dispečingu riešia nasledujúce situácie:

• Hlásenie poruchy verejného vodovodu a verejnej kanalizácie; 
• Hlásenie chýbajúceho kanalizačného poklopu; 
• Hlásenie poruchy na domácej prípojke v prípade, že je potrebné uzatvoriť vodu na uličnom uzávere; 
• Informácie o poruchách, resp. plánovaných odstávkach verejného vodovodu a verejnej kanalizácie; 
• Hlásenie porúch vodomerov vo vlastníctve spoločnosti TVK a.s. Trenčín

Aktuálne odpočty


Aktuálne odstávky a poruchy


Dokumenty na stiahnutie


Prebiehajúce výkopové práce

Ochrana osobných údajov

Informácie o ochrane a spracovaní osobných údajov nájdete po kliknutí sem.

Kontaktujte nás

Ak máte akýkoľvek problém alebo otázku, alebo by ste nám len radi niečo povedali, existuje hneď niekoľko spôsobov, ako nás kontaktovať. Urobíme všetko preto, aby ste čo najrýchlejšie získali odpoveď. Stačí si len vybrať spôsob komunikácie, ktorý vám najviac vyhovuje.

Adresa

Kožušnícka 4, 911 05 Trenčín

Zákaznícka linka

0850 850 109

Poruchová linka

0800 115 495