Zmena harmonogramu riadnych odpočtov

18.12.2018

Vážení zákazníci,
dovoľujeme si Vás informovať, že naša spoločnosť s účinnosťou od 1. januára 2019 mení harmonogram riadnych odpočtov a zároveň termíny fakturácie vodného a stočného. Od 1. januára 2019 sa budú odpočty vodomerov vykonávať v polročnej periodicite, nie v štvrťročnej ako doteraz. Súvisiaca fakturácia vodného a stočného bude
od 1. januára 2019 takisto realizovaná v polročných intervaloch.
V súvislosti s prechodom na polročný fakturačný cyklus Vám ponúkame možnosť úhrady nami fakturovaných služieb prostredníctvom pravidelných mesačných preddavkových platieb (záloh) za opakované dodávky (vodné/stočné), len v prípade, ak Vaša ročná fakturovaná čiastka je nad 60,- EUR/rok. 
Vyúčtovacia faktúra Vám bude následne vystavená podľa harmonogramu odpočtov v polročných cykloch.

Možné spôsoby úhrady preddavkových platieb:
• poštovou poukážkou,
• trvalým prevodným príkazom,
• inkasným príkazom,
• v hotovosti - v pokladni jedného z našich Zákazníckych centier,
• platobnou kartou - jedine v Zákazníckom centre v Trenčíne.

Ak máte záujem o úhradu formou preddavkových platieb, využite prosím formulár, ktorý je k dispozícii na stiahnutie TU. 
Vo formulári prosím vyplňte všetky žiadané údaje k Vášmu odbernému miestu, formulár potvrďte svojím podpisom a doručte nám ho osobne alebo poštou
na niektoré z našich Zákazníckych centier.

V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností Vám radi pomôžeme na našej Zákazníckej linke 0850 850 109 alebo v našich Zákazníckych centrách.

Podrobné informácie o tejto zmene nájdete taktiež v sprievodnom liste k najbližšej faktúre.

Aktuálne odpočty


Aktuálne odstávky a poruchy


Dokumenty na stiahnutie


Prebiehajúce výkopové práce

Ochrana osobných údajov

Informácie o ochrane a spracovaní osobných údajov nájdete po kliknutí sem.

Kontaktujte nás

Ak máte akýkoľvek problém alebo otázku, alebo by ste nám len radi niečo povedali, existuje hneď niekoľko spôsobov, ako nás kontaktovať. Urobíme všetko preto, aby ste čo najrýchlejšie získali odpoveď. Stačí si len vybrať spôsob komunikácie, ktorý vám najviac vyhovuje.

Adresa

Kožušnícka 4, 911 05 Trenčín

Zákaznícka linka

0850 850 109

Poruchová linka

0800 115 495